Som una empresa de treball temporal amb una àmplia experiència en la selecció i gestió de personal per a diversos sectors. El nostre objectiu és connectar empreses amb els millors talents, proporcionant solucions personalitzades i eficients.
Estem buscant un/a Tècnic/a en Recursos Humans amb ganes de formar part del nostre equip dinàmic. La persona seleccionada serà responsable de la gestió de processos de selecció de personal, la gestió administrativa del personal temporal, i el suport en tasques relacionades amb el desenvolupament i benestar dels empleats.
Funcions principals:
Realitzar processos de selecció de personal (filtratge de candidatures, entrevistes, proves, etc.).
Gestionar contractes laborals i documents administratius relacionats amb la incorporació del personal.
Realitzar tasques de seguiment del personal temporal en les empreses clientes.
Donar suport en la gestió de les nòmines i en ladministració de la documentació laboral.
Donar suport en la resolució dincidències laborals i atenció al personal temporal.
Col·laborar amb altres departaments per garantir el bon funcionament dels processos interns.
Requisits:
Formació universitària en Psicologia, Treball Social, Dret, Relacions Laborals o similar.
Experiència prèvia mínima de 1-2 anys en tasques similars, preferiblement en empreses de treball temporal.
Coneixements en la gestió administrativa i normativa laboral.
Capacitat de comunicació i relació interpersonal.
Organització, autonomia i capacitat de treball en equip.
Nivell alt d´ofimàtica (especialment Excel i programes de gestió laboral).
Valorarem coneixements en selecció per a llocs de treball diversos i de sectors variats.
Oferim:
Oportunitat de formar part d´un equip dinàmic i en creixement.
Formació contínua i oportunitats de desenvolupament professional.
Bon ambient de treball i flexibilitat horària. Oferta de treball a la comarca Garrotxa