Objectiu: Desenvolupar tasques de suport financer i administració.
* Suport a tasques comptables i administratives en:
o Gestió comptable amb el programa de gestió Finances (ERP).
o Gestió proveïdors i/o clients, amb els programes de gestió Compres i vendes (ERP).
o Gestió de pagaments i cobraments.
o Realització de compres.
o Arxiu de documentació, tant en paper com digital.
o Qualsevol altre tasca relacionada.
* Suport a la sol·licitud i justificació d’ajuts econòmics per projectes.
* Altres tasques de suport administratiu a la resta de l’entitat.
Experiència: Mínim 1 any. Es valorarà experiència en auditoria comptable.
Formació: Grau mig o superior en Administració i Finances.
TÍTOL: FP DE GRAU MIG
Idiomes: Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat)
Competències / coneixements:
* Professionals: responsabilitat, capacitat de treball, rapidesa en l’execució de tasques, gestió del temps, adaptació als canvis, iniciativa i resolució de problemes.
* Interpersonals: treball en equip, comunicatiu/va i de fàcil accés, sensibilitat social, ordre, puntualitat i disponibilitat.
Contracte: laboral temporal (6 mesos)
Jornada: intensiva
Altres beneficis: Tipus contracte: Temporal 6 mesos i transformació en indefinit. Valor social afegit.
#J-18808-Ljbffr