Descripció de l'oferta :Es busca persona per a realitzar tasques administatives i el processament informàtic de la documentació relativa al seu departament.(Les tasques es realitzaran íntegrament en anglès).Tasques a realitzar:Atenció telefònica, recepció i contestació de correus electrònics.Preparar la documentació i mantenir-la organitzada i actualitzada.Gestionar les entrades i sortides de documentació.Selecció de personal.Etc.Ubicació : VicSector : ConsultoriaTipus de contracte : Inicialment 3 mesos per ETT amb possibilitat de passar a empresa.Horari : 40 hores setmanals en torn partit de 9:00h a 18:00h (1 hora per dinar)Salari : Segons conveniRequisits :Estudis : FP/Mòdul administratiu o similar, ADE, Comptabilitat i Finances, etc.Altres : Es valorarà experiència en lloc de treball similar. Imprescindible bon nivell d'anglès tant parlat com escrit.S'ofereix : Vacant per treballar en important empresa de consultoria de la comarca d'Osona per a realitzar tasques administratives senzilles i el processament informàtic de la documentació relativa al seu departament.#J-18808-Ljbffr