Busquem incorporar en l'àmbit de Recursos econòmics una posició de Controller, amb l’objectiu de realitzar seguiment i anàlisis del pressupost de la entitat, pel assegurar el compliment de l'establert a nivell de:
* Elaboració pressupost anual de l’entitat.
* Control i seguiment analític del compliment del pressupost.
* Anàlisis de les possibles desviacions, proposta de mesures correctores.
* Elaboració de projeccions trimestrals.
* Revisió i assignació de les diferents despeses imputables en els projectes.
* Revisió assignacions costos personal i hores.
* Tasques administratives associades al àmbit de control pressupostari.
* Preparació dades econòmiques per la presentació a subvencions, i/o requerides per administracions o altres entitats.
* Col·laborar en el desenvolupament i implementació de la normativa de la entitat i procediments de control.
Els requisits per a aquest lloc són:
* Formació: Diplomatura o grau universitari en Econòmiques, Empresarials o ADE.
* Experiència: 1 any en posicions similars.
* Domini eines ofimàtiques, especialment Excel.
* Competències de treball en equip, pensament analític, planificació i organització, orientació al treball de detall.
* Orientació a la vulnerabilitat.
Valorarem:
* Ser personal laboral o voluntari/a actiu/va de Creu Roja o pertànyer a algun dels col·lectius de població vulnerable contemplats en el Pla d’Ocupació de Creu Roja.
* Experiència Power Bi. Entorn Office 365. Office: Word, PowerPoint.
* Valorable formació postgrau/màster control de gestió o similar.
Què t’ oferim:
* Incorporació: Immediata.
* Contracte: Indefinit.
* Jornada laboral i horari: Jornada completa, horari de dilluns a divendres, amb flexibilitat, 3 tardes lliures i jornada intensiva a l'estiu.
* Centre de treball: Carrer Joan D’Àustria - Barcelona.
* Grup professional i Conveni Col·lectiu d’aplicació: Conveni propi Creu Roja Barcelona.
* Número vacants: 1.
#J-18808-Ljbffr