Descripción:
Empresa consolidada i amb un recorregut històric i important en el sector automoció. Disposen de diferents centres repartits per la província de Girona i una plantilla de més de 150 treballadors/es per a donar un servei global de la marca a tots els seus clients.
Les funcions que hauràs de desenvolupar són:
* Rebre als visitants, registrar-los i guiar-los cap a les persones o destinacions corresponents.
* Respondre, filtrar i transferir trucades.
* Ocupar-se de les sol·licituds d'informació.
* Realitzar reserves, concertar cites i gestionar els calendaris de cites.
* Mantenir neta l'àrea de recepció i assegurar-se que en tot moment se segueixin els procediments de seguretat de l'empresa o organització.
* Tasques de suport administratiu.
S'OFEREIX:
* Oportunitat laboral i contracte directe per empresa.
* Jornada completa de dilluns a divendres. Horari 9h - 13h i 15h - 19h.
* Formació interna.
* Pla de carrera i creixement professional.
* Salari en funció de l'experiència i vàlua de la persona.
Requisitos:
Busquem a una persona amb:
* CFGS Administració, comerç o similar.
* Experiència demostrable en atenció al client.
* Idiomes: català i castellà. Valorable francès intermedi-alt.
* Carnet de conduir i vehicle propi.