Des de Juno Projects estem treballant per un dels nostres clients, la Fundació Nous Cims amb la selecció del perfil de Copywriter. La Fundació Nous Cims, amb seu a Barcelona, és una entitat sense ànim de lucre que s'està establint ràpidament com un referent en el sector social per la seva innovació, excel·lència i compromís en les seves àrees d'actuació.
La seva missió des de la seva posada en marxa és impulsar i crear projectes amb impacte transformador en la societat.
La Fundació desenvolupa la seva activitat al voltant de 3 àrees: Àrea d'Ocupabilitat, generant oportunitats per a joves en risc, acompanyant-los en tot el seu procés de definició d'itineraris formatius fins a la inserció laboral; l'Àrea de Desenvolupament Global, que actualment supervisa projectes en l'esfera de la nutrició infantil, l'educació i l'ocupabilitat amb especial focus a Senegal i Colòmbia; i l'Àrea de Benestar Emocional, amb projectes en les subàrees d'oncologia i de salut mental infantil i juvenil.
Actualment, compta amb un equip de 50 persones compromeses i inconformistes.
Les persones que formen part de l'equip de la Fundació són expertes en els seus àmbits de coneixement i la diversitat les enriqueix i fa créixer com a grup.
Les uneix la passió i dedicació amb la que encaren el dia a dia, la responsabilitat, la iniciativa i l'empatia envers les altres persones.
DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL
Reportant directament a la Responsable de Comunicacions, serà responsable de redactar i desenvolupar continguts de qualitat, rigorosos i alineats amb la veu i missió de la Fundació.
Aquests continguts abordaran temàtiques complexes vinculades a les principals àrees d'actuació de la Fundació, per aquest motiu, valorem especialment candidats/es amb formació acadèmica, experiència o un interès profund en disciplines com la psicologia, la pedagogia, les ciències socials o l'educació.
La seva aportació ha de reflectir no només una excel·lent capacitat de comunicació, sinó també una comprensió sòlida dels conceptes.
Aquest rol requereix persones compromeses amb una clara vocació per la creació de narratives que generin impacte social i connectin de manera autèntica amb les necessitats i aspiracions dels nostres grups d'interès.
Tasques principals
* Redactar continguts de profunditat i valor per a una varietat de formats (articles, guions per continguts audiovisuals, publicacions en xarxes socials i d'altres materials de comunicació), aprofitant al màxim el potencial de cada tema i aportant una visió crítica, rigorosa i transformadora.
* Aplicar el storytelling per desenvolupar narratives que captin l'atenció i connectin amb el públic.
* Crear textos atractius, concisos i adaptats al públic objectiu, transmetent de manera efectiva els missatges.
* Col·laborar en l'estratègia de continguts en coordinació amb l'equip de comunicació, identificant oportunitats per millorar l'impacte i la difusió de les narratives de la Fundació i dels seus programes.
* Definir i proposar formats adequats per als continguts, identificant la millor manera de presentar cada història o informació per maximitzar-ne l'impacte i arribar als diferents públics de manera efectiva.
* Adaptar i perfeccionar els continguts basant-se en el feedback rebut, assegurant que compleixin els estàndards de qualitat, els valors de la Fundació i la veu de les seves marques.
* Investigar de manera rigorosa i exhaustiva sobre els temes assignats, utilitzant dades rellevants, informació dels projectes de la Fundació i tendències actuals per donar solidesa i profunditat als continguts.
* Mantenir-se actualitzat/da sobre les tendències i temàtiques emergents del tercer sector, així com en les àrees d'actuació de la Fundació, per crear continguts rellevants.
* Col·laborar amb diferents stakeholders, tant interns com externs, per recollir informació clau i assegurar que els continguts reflecteixin de manera acurada les seves perspectives, necessitats i objectius.
* Mesurar i avaluar l'impacte dels continguts mitjançant indicadors clau, per assegurar que els textos compleixin els objectius comunicatius i connectin de manera efectiva amb el públic objectiu.
Competències
* Capacitat per relacionar-se de manera positiva i professional amb un equip multidisciplinari, col·laborant i coordinant-se amb diferents departaments i persones de la Fundació (més de 50 professionals).
* Habilitat per escoltar, aportar idees i fomentar un entorn de treball constructiu i respectuós.
* Excel·lent capacitat de redacció i expressió escrita, amb un ús impecable de l'ortografia i la gramàtica.
* Habilitat per ajustar-se, adaptant el to i l'estil comunicatiu a diferents públics, formats, veus comunicatives i canals.
* Capacitat per trobar, interpretar i sintetitzar informació rellevant de diverses fonts, aportant rigor i profunditat als continguts creats.
* Capacitat d'idear missatges creatius que captin l'atenció i transmetin alhora de manera eficaç el missatge desitjat.
* Capacitat per treballar amb terminis ajustats i en diversos projectes simultàniament.
Qualificacions
* Grau o llicenciatura en Psicologia, Pedagogia, Educació Social, Ciències de l'Educació o àmbits afins o grau o llicenciatura en Periodisme, Comunicació Audiovisual o Publicitat.
* Interès i habilitats demostrades per la comunicació escrita, amb capacitat per transmetre de manera clara i efectiva continguts complexos.
* Interès profund i sensibilitat cap a temàtiques com l'educació, el benestar emocional, la psicologia o la pedagogia, amb capacitat per aprofundir-hi i aportar valor.
* Habilitat per realitzar investigació i documentació rigorosa sobre aquestes àrees per desenvolupar continguts rellevants.
* Valorable experiència prèvia en divulgació, creació de continguts educatius, formació o redacció d'articles vinculats a aquestes disciplines.
* Excel·lent domini del català i el castellà (nivell C1-C2 escrit i oral), amb una redacció impecable.
* Es valorarà positivament el coneixement del francès.
Si has arribat fins aquí i el que has llegit t'encaixa, no ho dubtis, apunta't! o envia un correu a ****** T'estem buscant!
#J-18808-Ljbffr