1. Elaborar els Plans d’intervenció individual (PII) als usuaris del club social, fer seguiment de l’acompliment d’objectius.
2. Mantenir la base de dades actualitzada i complir amb els terminis de revisió dels PII.
3. Fer seguiment de la participació i l’assistència en les activitats dels usuaris.
4. Mantenir actualitzats els seguiments de les persones que participen del club social.
5. Coordinació amb els centres de salut, serveis socials, Fundacions i altres entitats que ens derivin usuaris o bé que facin l’acompanyament a la persona, així com amb els familiars.
6. Planificar, organitzar i executar les activitats que es fan al club, tenint en compte els interessos dels usuaris, el cost econòmic i humà que té l’activitat i la viabilitat de la proposta.
7. Elaborar el projecte de cada activitat tenint en compte: objectius, mètode, avaluació, mitjans i pressupost, i posar-lo en el suport digital que gestiona el club social.
8. Organitzar les activitats de dissabte en funció dels interessos dels usuaris.
9. Valoració periòdica de les activitats que s’ofereixen dins del marc del club social, i fer proposta de millora en cas que es detecti falta d’interès o altres problemes que impedeixin el gaudi de l’activitat.
10. Vetllar per la qualitat de les activitats tenint cura de proporcionar el material necessari i l’espai adequat. Contemplar les habilitats de les persones i tenir en compte que si necessiten una atenció especial. Disponibilitat per viatjar.
11. Permisos de conduir: b. català (parlat b1 - llindar, escrit b1 - llindar), espanyol (parlat b1 - llindar, escrit b1 - llindar).
#J-18808-Ljbffr