Des d'AXXON estem seleccionant, per a important empresa de Girona ciutat del sector de la construcció, un:
AUXILIAR ADMINISTRATIU (H/D)
El candidat ideal serà una persona que combini l'orientació cap a l'atenció al client amb excel·lents habilitats comunicatives i passió per les tasques administratives.
Funcions:
1. Gestió del correu electrònic i de la centraleta telefònica.
2. Control d'entrades, sortides i atenció a les visites.
3. Introducció de dades al sistema vinculades a licitacions, projectes i altres documents.
4. Actualització i tractament de la informació de clients, ofertes i altres registres.
5. Elaboració de documentació diversa (annexos, informes, comunicacions internes, etc.).
6. Suport en la gestió i organització de l'arxiu documental.
S'ofereix:
1. Projecte d'almenys 6 mesos de contractació per Treball Temporal amb possibilitats d'incorporació per empresa.
2. Salari de 20.000¤ BA
3. Horari de dilluns a divendres de 8 a 18h, amb dues hores per dinar.
4. Bon ambient de treball.
5. Entorn de treball col·laboratiu i motivador.
Experiència:
1. Experiència prèvia d'almenys un any desenvolupant tasques similars.
2. Molt valorable provenir d'empreses del sector de la construcció, però no imprescindible.
Formació:
1. Cicle Formatiu de Grau Superior d'Administració i Finances o equivalent, (no imprescindible si acredita suficient experiència laboral).
2. Valorable si s'aporta Grau en Comptabilitat i Finances.
Habilitats:
1. Excel·lents habilitats organitzatives, de planificació i d'adaptació al canvi.
2. Actitud proactiva, comunicativa i resolutiva.
3. Capacitat per a treballar de manera autònoma i en equip.
4. Bon nivell d'ofimàtica: Excel nivell mig (molt valorable), SAGE Murano.
#J-18808-Ljbffr