Zona d'interès: Mollet
- Data oferta: 12/03/24
DESCRIPCIÓ:
Responsabilitats
1. Tasques administratives i de gestió
2. Atenció telefònica
3. Seguiment de reparacions i control de pagaments a proveïdors.
S’ofereix:
1. Contracte laboral: indefinit
2. Jornada completa.
3. Sou fix + variable.
4. Conciliació i teletreball
5. Incorporació en empresa estable
6. Ordinador portàtil d'empresa
7. Club de descomptes Més Forcadell
Número de vacants: 1
REQUERIMENTS:
1. Estudis mínims: Graduat en Administració i Direcció d’Empreses o similar.
2. Experiència mínima: 2 anys.
3. Requisits mínims: Experiència en administració de finques i/o coneixements immobiliaris. Ús del paquet office, facilitat de tracte, capacitat de gestió i capacitat de resolució.
4. Idiomes: Català i castellà, parlats i escrits.
5. Persona amb bona presència, dinàmica i que agraeixi el tracte amb les persones.
#J-18808-Ljbffr