Pimec Selecciona Per a Assessoria Comptable, Fiscal, Mercantil i Laboral, Amb Més De 30 Anys De Trajectòria Professional, Ubicada Al Centre De Barcelona, Un / a TÈCNIC / A LABORALResponsabilitats:Elaboració de nòmines d’empreses clients.Assessorament i confecció de contractes laborals.Altes i baixes a la seguretat social.Gestió de Seguros Socials.Comunicació amb la Tresoreria General de la Seguretat Social.Gestió d’arxiu, entre d’altres tasques pròpies administratives laborals i assessorament laboral a empreses clients.Requisits:Experiència mínima d’un any en assessoria laboral.Valorable amb formació universitària en relacions laborals, graduat / da social o, en cas que no es disposi de la formació, sòlida experiència professional en la confecció de nòmines.Habituat / da a l’ús de Microsoft Office 365: Outlook, Word i Excel.Valorable conèixer el programa EKON. Es formarà a la persona en el programa.Competències:Treball en equip.Mètode i ordre.Atenció al detall.Orientació al client.Habilitats comunicatives.Oferim:Incorporació a sòlida assessoria, amb més de 30 anys de trajectòria professional.Estabilitat laboral, amb contractació indefinida.Possibilitats de creixement professional a l’empresa.Horari flexible d’entrada de 9 a 10h i de sortida de 14 a 15h. Presencial.23 dies laborables de vacances (3 setmanes a l’agost i una altra setmana de lliure elecció).#J-18808-Ljbffr