Empresa dedicada al sector serveis precisa incorporar un/a recepcionista per incorporar a l'equip de treball a Sils.
Condicions laborals:
* Contracte: indefinit
* Horari: 37h setmanals de dilluns a dijous de 9 a 17h i divendres de 8 a 15h
* Salari: segons conveni
Tasques i responsabilitats:
* Recepció i atenció de visites, trucades i correus electrònics
* Gestió del calendari de cites i reunions
* Suport administratiu bàsic a altres departaments
* Atenció personalitzada i resolució de dubtes o consultes dels clients
Requisits:
Oferta vinculada al programa 30 PLUS, dirigida a persones aturades inscrites com a demandant d'ocupació a l'oficina de treball, majors de 45 anys i/o aturats majors de 30 anys de llarga durada, i residents a la comarca de la Selva.
Formació i experiència:
* CFGM o CFGS en administració o titulació assimilable
* Experiència en un lloc similar d'atenció al client o recepció
Altres requisits:
* Nivell natiu de català i castellà, tant parlat com escrit
* Habilitats organitzatives i de gestió del temps
* Imprescindible domini d'eines ofimàtiques (Microsoft Office, Outlook, etc.)
* Actitud proactiva, amb excel·lent capacitat de comunicació i tracte al client
* Mitjà per desplaçar-te al lloc de treball
Competències valorables:
* Comunicació
* Orientació al client
* Iniciativa
* Disposició a l'aprenentatge
#J-18808-Ljbffr