Auxiliar administratiu/va per substitucions de curta durada a centres educatius a Blanes en jornada sencera.
Requisits:
1. Titulació de graduat escolar, ESO, de formació professional de primer grau o equivalent.
2. Coneixements de nivell de suficiència de llengua catalana (C1).
3. No haver estat condemnat/da per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexuals, així com per tràfic d’éssers humans, tal com disposa l’article 13.5 de la Llei Orgànica 1/1996, de 15 de gener, de Protecció Jurídica del Menor, modificada per la Llei 26/2015, de 28 de juliol.
Funcions:
1. Gestió administrativa dels processos de preinscripció i matriculació d’alumnes.
2. Gestió administrativa dels documents acadèmics: llibres d’escolaritat, historials acadèmics, títols, beques i ajuts, certificats, diligències, etc.
3. Gestió administrativa i tramitació dels assumptes del centre.
4. Arxiu i classificació de la documentació del centre.
5. Despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, compulsa, franqueig, etc.).
6. Transcripció de documents i elaboració i transcripció de llistes i relacions.
7. Gestió informàtica de dades (domini de l’aplicació informàtica que correspongui en cada cas).
8. Atenció telefònica i personal sobre els assumptes propis de la secretaria administrativa del centre.
9. Recepció i comunicació d’avisos, encàrrecs interns i incidències del personal (baixes, permisos, etc.).
10. Realització de comandes de material, comprovació d’albarans, etc., d’acord amb l’encàrrec rebut per la direcció o la secretaria del centre.
11. Manteniment de l’inventari.
12. Control de documents comptables simples.
13. Exposició i distribució de la documentació d’interès general que estigui al seu abast (disposicions, comunicats, etc.).
Experiència: 6 mesos.
Contracte laboral: temporal (1 mes).
Jornada: completa.
Salari mensual brut: des de '1500' fins a '1550'.
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo: Kit Empleo
#J-18808-Ljbffr