AXXON som una empresa líder en la gestió de la temporalitat, selecció de personal i consultoria, amb més de 30 anys d’experiència. La nostra proposta es basa en l'especialització, la proximitat, i un ferm compromís amb la qualitat i la satisfacció dels nostres clients: candidats, treballadors i empreses.
Actualment, seleccionem CONSULTOR RRHH (H/D) per al nostre equip de consultors especialistes en perfils tècnics, pel sector industrial i/o tecnològic, a Girona.
Quina serà la teva MISSIÓ i RESPONSABILITATS?
En dependència del responsable d’àrea, et convertiràs en una peça clau dins l’equip de consultors especialistes, gestionant processos de selecció de principi a fi i contribuint al creixement de la cartera de clients, seguint la metodologia i estàndards de qualitat d'Axxon.
Les seves principals FUNCIONS seran:
1. Gestió íntegra dels processos de selecció, des de la definició del perfil conjuntament amb el client fins a la presentació i prescripció de candidatures finalistes.
2. Reclutar i valorar perfils TECH: Enginyeria, Automatització & Robòtica, sector IT, Muntatge i Manteniment Industrial, Qualitat & R+D, entre d'altres.
3. Gestionar la contractació i tràmits laborals de les persones posades a disposició en el cas del servei de treball temporal.
4. Seguiment del procés d’incorporació i adaptació al lloc de treball dels candidats seleccionats.
5. Visitar, assessorar i fidelitzar la cartera de clients assignada amb l'objectiu de contribuir a la generació de negoci.
Què t’oferim?
1. Excel·lent oportunitat per formar part d'una empresa consolidada i representar una marca de prestigi en el sector.
2. Podràs créixer professionalment i consolidar-te com a consultor/a especialista en perfils tècnics i tecnològics, col·laborant amb les principals empreses de la zona.
3. Horari flexible d’entrada (8.15h - 9.15h) i sortida (17.15h-17.45h). Divendres jornada intensiva (8h-8.30h a 15h-15.30h).
4. Possibilitat de teletreball 1 dia/ setmana.
A Axxon gaudim treballant en equip, ens agraden les persones proactives i amb capacitat de gestió i organització. Fomentem l'autonomia i som persones compromeses, creatives, amb iniciativa i orientades a resultats.
Vols formar part del nostre equip i ajudar-nos a continuar creixent? Volem conèixer-te!
Què esperem de tu?
1. Experiència professional mínima 1-2 anys en la gestió de processos de selecció de personal.
2. Aportar experiència en el sector dels serveis de selecció de personal, treball temporal o altres serveis (Outsourcing,...).
3. També es valoraran candidatures amb experiència en l’àrea de recursos humans en empreses finals de l'àmbit industrial o tecnològic.
4. Comptar amb una trajectòria professional en posicions que requereixen contacte directe amb clients, tant empreses com candidats.
5. Domini de portals, plataformes i eines digitals per reclutar i captar talent.
Formació:
1. Titulació universitària, preferible Grau en Psicologia, Relacions Laborals, ADE o similar.
Habilitats/ Competències:
1. Utilització d'eines digitals, plataformes i programes de gestió per al reclutament.
2. Coneixement dels principals portals de treball i xarxes socials professionals.
3. Domini Català/Castellà.
4. Anglès avançat (molt valorable).
5. Competències: Orientació al client, treball en equip, habilitats socials i de comunicació, iniciativa i orientació a resultats.
#J-18808-Ljbffr