Empresa dedicada al transport nacional i internacional, ubicada a Granollers, precisa incorporar una persona per a la botiga i pel departament d''operacions (magatzem). Pel mati, es responsabilitzara de la botiga realitzant les seguents tasques: Atencio al public i clients. Atencio telefonica i distribucio de trucades telefoniques. Promocions i venda de la gamma de productes del centre: servei de copisteria (Fotocopies, Plastificacions, Enquadernacions...); lloguer de busties; servei de fax i escaner; servei d''embalatge; venda de material d''oficina i d''embalatge. Documentacio d''enviaments. Enviaments de diners (western union). Compres de material segons peticio de caps de departament. Recepcio i distribucio del correu. Suport a l''equip del centre. Collaborar en tot el referent al Sistema de Gestio de Qualitat que li sigui d''aplicacio. A la tarda, donara suport al departament d''operacions en: Garantir la correcta documentacio dels paquets. Carrega i descarrega de la mercaderia. Auditoria pes/volum de la mercaderia. Documentacio d''exportacions i d''enviaments nacionals. Etiquetatge. Recepcio de mercaderies de provedors. Supervisio i enviament de factures de Duanes. Gestions administratives. Manteniment de les installacions. Requisits: Preferiblement formacio complementaria ambit comercial o administracio. Es valorara experiencia en el sector de serveis o retail i en l''ambit del transport i els magatzems. Es valorara coneixement en el maneig de transpalet. Coneixement basic de la norma de referencia ISO 9001, i com afecta a la gestio global de l''organitzacio. Coneixements informatics a nivell usuari. Domini del catala i castella. S''ofereix: Incorporacio setembre. Contracte indefinit. Salari 21.000 bruts anuals. Horari de 9 a 13 i de 15 a 19h de dilluns a divendres. #J 18808 Ljbffr