Resum de la feina:
L'objectiu principal del departament és treballar en harmonia per aconseguir els objectius establerts. La tasca consisteix en la gestió i direcció d'un equip de persones, definint les seves responsabilitats i seguiment dels resultats.
Responsabilitats:
* Gestionar l'equip de persones i definir les seves tasques;
* Definir el pressupost del departament i fer-ne seguiment;
* Determinar quins productes i serveis oferir als socis amb una visió estratègica;
* Collaborar amb la direcció general i responsables de negoci en la selecció de partners estratègics;
* Cercar i mantenir relacions institucionals amb administracions públiques i locals per tal d'influir en les decisions estratègiques;
* Participar en les reunions del comitè operatiu per a l'alineació estratègica amb els objectius de PIMEC;
* Col·laborar amb el departament de Sistemes interns en la definició de les estratègies internes de PIMEC, amb especial interès en les tecnologies basades en IA.
Treballs que implicaran:
* Orientació estratègica i organitzativa;
* Tràmits burocràtics i oficials;
* Anàlisi de projectes i plans estratègics;
* Acompanyament i coordinació;
* Investigació i desenvolupament tecnològic;
* Manteniment de relacions professionals.
Energia i recursos necessaris:
* Disposició per al compromís;
* Habilidades de lideratge;
* Pensament estratègic;
* Excel·lent capacitat comunicativa;
* Perspectiva global;
* Flexibilitat i capacitat d'adaptació;
* Capacitat de treball en equip;
* Desenvolupament professional constant.
Servicios complementarios:
Vehicle disponible per desplaçaments.