Sertrans Catalunya, empresa multinacional líder en el sector del transport, cerca dues persones per realitzar tasques d'auxiliar d'administració a la seu central. Actualment estem ubicats a Sant Adrià del Besòs, però cap a finals d'any ens traslladarem a unes noves instal-lacions situades a Vilanova del Vallès.
Responsabilitats:
1. Revisió de documentació, escaneig i arxiu
2. Gestió del correu electrònic
3. Atenció telefònica
Requisits mínims:
1. Experiència mínima d'un any treballant com a auxiliar administratiu/va.
2. Valorable tenir coneixement del sector transport.
3. Títol FP de grau superior en administració.
4. Idiomes: Català (parlat C2, escrit C2) i Espanyol (parlat C2, escrit C2).
5. Bon domini d'Excel i eines informàtiques.
6. Competències: proactivitat, capacitat d'aprenantatge, treball en equip i disciplina.
7. Disponibilitat de vehicle i permís de conduir B.
Condicions laborals:
1. Contracte laboral temporal (6 mesos).
2. Jornada completa.
3. Salari mensual brut des de '1200' fins a '1350'.
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo:
Anuncio en Kit Empleo
#J-18808-Ljbffr