Empatif és un grup especialitzat en la gestió de Recursos Humans amb més de 25 anys d´experiència en el mercat. Estem ubicats estratègicament en diferents punts de la geografia nacional.
La nostra missió principal és fer feliç a les persones, fer-les créixer i que aquestes siguin més competitives. Apostem pel desenvolupament de les persones.
Potenciem el valor de les empreses a través de les persones. De veritat.
Des de la nostra divisió de Recruiting, col·laborem amb una corredoria dassegurances amb presència a la zona dOsona, en la cerca dun/a administratiu/va backoffice.
Seràs responsable de la gestió i manteniment de la cartera dassegurances dautomòbils i llar, assegurant una atenció de qualitat als clients i el correcte seguiment de les seves pòlisses. Les teves principals funcions seran:
- Gestió diària de pòlisses: renovacions, modificacions, actualitzacions i resolució dincidències.
- Atenció al client a loficina i via telefònica.
- Gestió dimpagaments i tràmits administratius relacionats.
- Realització de cotitzacions i preparació de documentació.
- Registre i manteniment de bases de dades amb el programari.
- Atenció a consultes sobre sinistres, cobertures i canvis de pòlissa.
- Seguiment dels processos interns de la corredoria.
- Altres tasques de suport a companys/es.
Què oferim?
- Incorporació indefinida amb període de prova de 3 mesos.
- Salari: entre 21.000 - 24.000 SBA.
- Horari: Dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00. A l´agost, jornada intensiva de 8:00 a 15:00.
- Formació a càrrec de lempresa.
- Equip consolidat, amb dues companyes amb experiència.
- Oportunitat de desenvolupament en una corredoria en creixement.
- Bonus anual segons beneficis de l´oficina. Oferta de treball a la comarca Osona
Què busquem en tu?
- Formació mínima: ESO o CFGM en administració o similars.
- Idiomes: Català i castellà (fluïdesa oral i escrita).
- Experiència: No és imprescindible, però es valorarà experiència en assegurances o corredories.
- Competències clau: Habilitats digitals i maneig deines informàtiques, expressió fluïda, paciència i capacitat datenció al client.
- Valorable si es té certificació en assegurances (Nivell 2 - DGS). Si no la tens, te la proporcionarem.
Si busques estabilitat, aprendre un ofici i vols formar part dun equip amb un ambient proper i dinàmic, t´estem esperant!