Es precisa persona amb experiència en botiga per tasques de venta i cobrament, entre d´altres.
Responsabilitats:
1. Assessorament al client i venda.
2. Control d´stock.
3. Recepcionar i reposar mercaderia.
4. Mantenir la botiga neta i endreçada.
5. Canvi d´exposicions.
6. Organitzar les comandes.
Requisits:
1. Experiència de 2 anys en botigues.
2. Estudis primaris complets.
3. Espanyol (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
4. Català (parlat B2 - avançat, escrit B2 - avançat).
5. Competències: Es busca una persona responsable i organitzada, amb una gran capacitat comunicativa, amb iniciativa, flexible i polivalent (capaç de realitzar vàries funcions i no centrar-se només en una), que s´organitzi correctament les tasques a dur a terme. Ha de tenir una marcada orientació al client per donar un bon servei i un alt compromís amb els objectius de l´empresa.
6. Disponibilitat de vehicle.
Condicions:
1. Contracte laboral indefinit.
2. Jornada completa.
3. Salari mensual brut des de 1300 fins a 1500.
#J-18808-Ljbffr