Cerques un projecte administratiu amb valor afegit? Tens bones habilitats comunicatives i t’agrada el contacte amb els clients (extern/intern)? Disposes d’experiència comptable en l’àmbit administratiu? Des de Marlex, estem col·laborant amb una important empresa dedicada a l’elaboració i comercialització de productes carnis, amb presència tant en el mercat nacional com internacional, ubicada a la província de Girona, que actualment té la necessitat d’incorporar al seu equip un/a Backoffice Clients/Finances.
Quina seria la teva missió a l’empresa?
En dependència directa del/la Cap del Departament, la persona seleccionada s’encarregarà de:
* Donar suport al Servei d’Atenció al Client i a l’equip de gestors comercials en l’àmbit de la gestió administrativa i les finances.
* Comparativa de vendes anuals i del preu net. Estadístiques i previsions.
* Entrada al sistema de la informació de cada client (ràppels, abonaments, penalitzacions, etc).
* Comptabilització de bancs, confirming, xecs i proveïdors.
* Tancament mensual de comandes i factures.
* Gestionar el punt verd nacional i internacional. Control i declaracions.
* Gestionar el risc dels clients, facturació i reclamacions.
* Preparar la documentació per les auditories.
Què s’ofereix?
* Estabilitat contractual i incorporació directa per empresa.
* Formar part d’una consolidada i reconeguda empresa gironina, líder del seu sector.
* Retribució negociable en funció dels coneixements i experiència aportats.
* Jornada completa i horari de dilluns a divendres.
* Disposar de les eines i recursos necessaris per dur a terme la feina en òptimes condicions.
Requisits
* Disposes de titulació en ADE, Comptabilitat i Finances o similar.
* Tens un bon nivell d'anglès (B2 o superior).
* Acumules una experiència mínima d’entre 3 i 5 anys ocupant una posició similar.
* Ets una persona compromesa, responsable, rigorosa i amb habilitats comunicatives.
* Es valorarà positivament aportar experiència prèvia en el sector alimentari.
#J-18808-Ljbffr