Descripció del lloc
Busquem una persona per a gestionar la inauguració de les botigues, fer el seguiment del planning d'auditories i donar suport a les botigues en funcionament.
Les principals tasques seran:
* Realitzar totes les activitats necessàries que assegurin una correcta inauguració.
* Dirigir i controlar la inauguració d'una botiga donant tot el suport necessari a la mateixa activitat.
* Contrastar i consolidar els coneixements dels franquiciat i / o personal de la botiga en tot allò relacionat amb la gestió comercial i administrativa de la botiga.
* Atendre els suggeriments i comentaris de la botiga transmetent-les al responsable de franquiciats.
* Realitzar les auditories d'imatge i qualitat segons el planning establert.
* Procedir als controls d'inventaris realitzant recomptes físics a les botigues segons el programa.
* Actuar en aquelles incidències i necessitats que es comuniquen des de la central.
* Elaborar els controls necessaris segons normes ISO 9001:2000.
* Realitzar el control, seguiment i suport de les botigues de la zona assignada.
Formació Mínima:
Cicle formatiu de grau mig administratiu.
Altres requisits:
* Necessitem una persona dinàmica, amb capacitat de relació, habilitats per motivar i que tingui capacitat d'anàlisis i que sigui resolutiva.
* Preferible residència zona Lleida.
Incorporació:
El més aviat possible.
Salari:
Segons formació i experiència.
#J-18808-Ljbffr