Per a important empresa del sector alimentari de la Garrotxa seleccionem un/a Tècnic de Helpdesk.
En dependència directa de la directora d´IT, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran:
- Proveir de suport tècnic als usuaris via telèfon, email o en persona.
- Identificar i solucionar problemes relacionats amb el hardware i software IT.
- Gestionar i donar solució a les indecències generades pels usuaris.
- Assistir en actualitzacions i migracions.
- Reportar la gestió de les tasques a direcció.
- Mantenir un alt nivell d´atenció a l´usuari i professionalisme en tot moment.
- Donar suport a la part de sistemes.
S´ofereix:
- Formar part d´una gran empresa amb escassa rotació laboral i d´un equip altament qualificat i plenament consolidat.
- Possibilitat de desenvolupament professional i personal en sector altament tècnic i qualificat.
- Flexibilitat horària i organitzativa, amb sortida a partir de les 16:30h.
- Condicions salarials d´acord amb l´experiència, coneixements i valors aportats. Oferta de treball a la comarca Garrotxa
Es requereix:
- Coneixement de hardware i software empresarial.
- Coneixement de protocols de xarxes i configuracions.
- Excel·lents habilitats en l´atenció a l´usuari i habilitats comunicatives.
- Habilitat per a treballar de forma autònoma, formant part d´un equip (Departament IT).
- Es valorarà molt positivament l´experiència en empreses de serveis IT o empreses tecnològiques.
- Molt valorable el domini d´anglès.