Missió del lloc de treball
Encarregat de donar suport (Helpdesk) a tota l´organització.
Responsabilitats principals
● Seguiment i documentació de les mateixes tasques.
● Resoldre les incidències a nivell de Helpdesk i problemes a nivell de software i hardware.
● Resoldre les peticions a nivell de Helpdesk. És a dir peticions dels usuaris originades per
les noves necessitats dels seus equips o llocs de treball.
● Gestionar les altes d´usuaris, acompanyant les noves incorporacions en la benvinguda
dels mateixos.
● Manteniment de l´inventari i de l´estoc del departament.
● Participar de la resolució de les incidències del departament d´IT. Oferta de treball a la comarca Osona
Coneixements Requerits
● Ofimàtica.
● Configuració de Sistemes operatius Linux i MS Windows.
● Anàlisi d´errors originats per aplicatius de tercers.
● Coneixements bàsic de xarxes.
Experiència general requerida: 3 anys
Experiència en el lloc de treball requerida: 1 anys
Coneixements complementaris
● Coneixement d´administració de sistemes operatius. Linux i MS Windows.
● Coneixements de Bases de Dades.