L’Agència Catalana de l’Aigua té la necessitat de cobrir un lloc de treball de Tècnic/a de Gestió Administrativa de la Unitat d’Administració i Comunicació Interna adscrita a la Divisió de Recursos Humans.
La seva missió serà realitzar la gestió administrativa de personal mitjançant el manteniment actualitzat del conjunt de documents i informacions administrativa-laboral de la plantilla, així com l’atenció personalitzada a les persones treballadores de l’Agència, tant del personal laboral, com funcionari, i amb els organismes implicats, sota les directius marcades per la Unitat d’Administració i Comunicació Interna i la Direcció de Recursos Humans.
Funcions:
* Gestionar, tramitar, i fer el seguiment de la contractació del personal de l’ACA:
* Elaborar contractes i comunicar i formalitzar els moviments del personal als organismes oficials competents en cada cas a través de les aplicacions habilitades a l’efecte.
* Comunicar i formalitzar els moviments del personal a la TGSS (sistema Red): altes i baixes i modificacions.
* Realitzar el seguiment dels tràmits administratius i formals propis del personal temporal de l’ACA.
* Formalitzar i enregistrar els comunicats de baixa, confirmació i alta d’incapacitat, i fer els tràmits amb les entitats i organismes corresponents.
1. Realitzar la gestió i tramitació dels processos administratius del personal laboral i gestió i control del registre de jornada i horaris:
* Realitzar el manteniment de dades i situacions personals dels treballadors a SAP.
* Calcular i actualitzar a l’aplicatiu informàtic els contingents d’absentisme.
* Gestionar registre de jornada, control horari, resolució d’incidències del personal.
* Tramitar documentació personal extern i excels de control.
2. Tramitar els certificats de cotització requerits per a les situacions de jubilació, maternitat, paternitat, atur i invalidesa.
3. Realitzar les tasques que li siguin assignades en relació a la gestió del teletreball de l’Agència.
4. Participar en el disseny i confecció del pla d’acollida de l’Agència i del quadre de comandaments de recursos humans.
5. Mantenir i actualitzar l’arxiu de la documentació gestionada.
6. Realitzar altres tasques no recollides en els punts anteriors, assignades per la persona jeràrquicament superior.
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo:
https://www.kitempleo.es/empleo/138861463/gla611-tecnic-gestio-administrativa-laboral-barcelona/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr