Des de Marlex estem col-laborant amb una important empresa dedicada principalment als sectors industrial, agropecuari i sanitari que ofereix integració de solucions en les àrees d'instal-lacions, construcció, automatització, fabricació de maquinària a mesura, manteniment, mecànica i fusteria metàl-lica, que actualment té la necessitat d'incorporar a un/a Administratiu/va per a la zona de Tortosa.
Quina seria la teva missió a l'empresa?
En dependència de Gerencia, la persona seleccionada s'encarregarà de:
1. Gestió de documents: Això implica la creació, organització i arxiu de documents relacionats amb projectes, clients, proveïdors, facturació, contractes, entre altres.
2. Atenció al client i proveïdors: Encarregar-se de la comunicació amb clients i proveïdors, respondre consultes, processar comandes, coordinar lliuraments i resoldre problemes o reclamacions.
3. Suport administratiu: Assistir en la gestió d'agendes i altres gestions administratives necessàries per al dia a dia de l'empresa.
4. Gestió de compres i ventes: Gestió i entrada d'albarans i factures de compres i ventes.
5. Comptabilitat bàsica: Fer tasques bàsiques de comptabilitat.
Què s'ofereix?
1. Pertànyer a una empresa ben posicionada en el seu sector amb un important potencial de creixement.
2. Estabilitat laboral, formació continua i creixement professional.
3. Horari de dilluns a divendres de 8:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00 hores.
4. Exercir un rol polivalent i dinàmic.
5. Disposes de Formació i/o experiència en Administració o similars.
6. Ets una persona dinàmica i proactiva, amb ganes d'aprendre i treballar.
7. Tens habilitats comunicatives i capacitat d'organització.
8. Comptes amb capacitat de treball en equip.
9. Disposes de residència a la zona de les Terres de l'Ebre.
10. Es valorarà experiència prèvia en el sector.
#J-18808-Ljbffr