Donar suport en l'àmbit administratiu i de recursos humans i executar la documentació administrativa corresponent d'acord amb la normativa vigent i les instruccions del director general i el director tècnic.Atendre i informar els usuaris interns i externs donant resposta o canalitzant les seves consultes.Col·laborar en la identificació de necessitats, fer propostes i participar activament en el manteniment i millora dels processos, circuits i procediments administratius del seu àmbit de treball.Col·laborar i donar suport en l'organització de les activitats.Elaborar, organitzar, tramitar i controlar la documentació i els terminis dels diferents processos (amb l'administració pública i amb entitats privades) inherents al seu àmbit de treball així com tancar, arxivar i custodiar els documents i els expedients propis del seu àmbit de treball per garantir-ne l'accés, la disponibilitat i la transferència a l'arxiu.Donar suport administratiu als processos econòmics (pagaments i cobraments de factures, justificació d'ajuts, estats dels comptes, elaboració dels comptes anuals,...) i laborals (contractes, altes i baixes, gestió de nòmines,...) sempre amb el suport de l'assessoria laboral, comptable i fiscal externa.Donar suport administratiu a les Àrees d'acció, i en particular, en l'àmbit de la comunicació (gestió de webs i xarxes socials). català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)