Estat de l'oferta : Oberta
Nombre de places : 1
Jornada laboral : Jornada partida : 40h setmanals
Horari : De dilluns a divendres, de 9 : 00 a 18 : 00h
Població : Molins de Rei
Tipus de contracte : Indefinit : ordinari
Durada del contracte : Indefinit
Sou orientatiu : 21.000 euros bruts anuals
Incorporació : Immediata
Resum : Auxiliar administratiu / va oficial 1a per a magatzem de fruites i verdures ubicat a Molins de Rei
Funcions a realitzar :
* Portar la comptabilitat d'una empresa familiar, facturació i atenció al client
Experiència : 3 anys
Idiomes : Català (B2 - intermig alt), Castellà
Informàtica : SAGE (Usuari), Ofimàtica (Usuari)
Formació reglada : FP2 / CF Grau Superior
Altra formació : Formació i / o experiència en comptabilitat
Ocupacions :
Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa. Aquest grup primari inclou els empleats administratius que desenvolupen tasques d'atenció al públic i que no s'han inclòs en altres epígrafs d'aquest grup principal (F). Aquests empleats realitzen diferents tasques administratives i d'oficina d'acord amb els procediments establerts.
* Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació.
* Classificar, obrir i enviar correu.
* Fotocopiar i enviar documents per fax.
* Preparar informes i correspondència de caràcter ordinari.
* Registrar el lliurament d'equips al personal.
* Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada.
* Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades.
* Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la.
* Entrevistar els pacients per obtenir i tramitar la informació necessària per a la prestació de serveis hospitalaris.
* Entrevistar els sol·licitants d'assistència pública per recopilar la informació pertinent relacionada amb la seva sol·licitud.
* Verificar la precisió de la informació proporcionada.
* Iniciar procediments per concedir, modificar, negar o cessar l'assistència.
* Subministrar informació i respondre a preguntes relacionades amb les prestacions i els procediments de reclamació.
* Remetre els pacients o sol·licitants a altres organitzacions si no tenen dret a rebre els serveis.
Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari :
* Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
* Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic
Ocupacions afins no incloses en aquest grup primari :
* Empleats administratius en general sense tasques d'atenció al públic (vegeu 4309) Empleats comptables, administratius i altres empleats d'oficina
#J-18808-Ljbffr