ADMINISTRACIÓ COMPTABLE
Empresa de Sabadell d'automatització de portes busca personal d'administració - comptabilitat per realitzar les següents funcions:
1. Assessorament comercial
2. Atenció telefònica
3. Albarans
4. Facturació
5. Reclamació de cobraments
Requisits:
1. Experiència de 5 anys, justificada en entorn informàtic: Windows, Word, Excel, Outlook.
2. Facturació, remeses, gestió comptable.
3. Títol de Batxillerat o segona etapa d'educació secundària obligatòria.
4. Competències en català (parlat C1 - d.funcional, escrit C1 - d.funcional) i espanyol (parlat C1 - d.funcional, escrit C1 - d.funcional).
5. Permís de conduir: B.
Condicions:
1. Contracte laboral indefinit.
2. Jornada completa.
3. Salari mensual brut: 1500 €.
Serà imprescindible conèixer tots els productes que comercialitzem per poder assessorar el client adequadament. Donat que es tracta d'una empresa petita, es requereix màxima predisposició.
#J-18808-Ljbffr