Empresa dedicada als productes i serveis informàtics precisa incorporar un/a tècnic/a informàtic/a helpdesk per incorporar a l'equip de treball a Santa Coloma de Farners.
Condicions laborals:
* Contracte: Indefinit
* Horari: Jornada completa de dilluns a divendres de 9:00 a 13:30 i de 15:30 a 19:00
* Salari: 1400 - 1800 € / bruts mensuals
Tasques i responsabilitats:
* Dur a terme tasques de reparació i configuració de tota mena d'equips informàtics, tant a taller com in situ a les instal·lacions dels clients.
* Donar suport telefònic i per connexió remota als clients.
* Atenció i assessorament als clients a botiga.
Requisits:
Formació i experiència:
* Cicle formatiu de grau mig i/o superior en informàtica
* No es requereix una experiència demostrable en currículum, però si es valora molt positivament el coneixement previ en la matèria.
* Es valorarà positivament que disposin d'una experiència de més de 2 anys.
* Coneixements avançats en informàtica, a nivell d'ús, configuració i reparacions.
Altres requisits:
* Català, Castellà, Anglès
* Es valorarà molt positivament el coneixement del hardware informàtic i l'experiència en la seva configuració i reparació així com la fàcil identificació de les avaries.
Carnets professionals:
* Carnet B (imprescindible) i vehicle propi (valorable).
Competències valorables:
* Orientació al client
* Planificació i Organització
* Iniciativa
* Treball en equip.
* Resolució de problemes amb coneixements assolits
* Do de gents.
#J-18808-Ljbffr