Tasques i funcions:
· Gestió de tot el cicle de les subvencions de lentitat: sol·licitud, seguiment i justificació.
· Cercar subvencions i oportunitats per potencials convenis i/o esponsoritzacions privades.
· Control pressupostari, comptabilitat i gestió bancària de la JCI Catalunya, coordinant-se amb làrea de Tresoreria de lentitat.
· Relació amb proveïdors i altres stakeholders.
· Suport a la gestoria per a les obligacions fiscals de lentitat.
· Donar suport en la implementació dels projectes anuals aprovats.
· Gestió logística de les tres assemblees de lentitat, amb el suport de Junta i Joves Cambres Locals.
· Gestió del local de la Seu de lentitat. Gestió de larxiu documental de lentitat.
· Actualitzar i gestionar la base de dades de lentitat.
· Redactar informes finals de les tasques realitzades.
· Recerca de fonts de finançament privades (patrocinadors i sponsors).
· Suport a la gestió de la comunicació interna.
· Suport comunicatiu amb JCI Internacional i organismes oficials.
· Suport a la comunicació de lentitat: xarxes socials, comunicats i notes de premsa.
· Assistència a la Junta Directiva i Presidència (canvi de membres, organització de viatges, reunions).
Data límit de recepció de candidatures: 27 dabril de 2025. Oferta de treball a la comarca Barcelonès
· Experiència en llocs dadministració, gestió econòmica o secretariat.
· Experiència amb la gestió de subvencions.
· Experiència en el món associatiu juvenil i/o organitzacions sense ànim de lucre.
· Treball en un entorn jove i dinàmic, amb bon ambient i ganes de tirar endavant projectes propis.
· Jornada completa (40h setmanals). Flexibilitat horària (horari a convenir).
· El lloc habitual de treball serà a la seu central, ubicada a Barcelona.
· S´haurà de treballar aproximadament un dissabte per trimestre, que es recuperarà com a dia festiu, sempre acordat i avisat amb antelació.
· Dependència directa de la Junta Directiva Nacional i de la Presidència Nacional de lentitat.