Funcions:
1. Assumir les responsabilitats i funcions de sots-direcció substituint al director/a durant les seves absències.
2. Ser responsable de la gestió econòmica i administrativa, elaboració i control dels pressupostos del centre sota la supervisió de la direcció.
3. Donar suport directe a la direcció pel que fa a la planificació i organització dels diferents serveis del centre.
4. Organitzar i supervisar l’equip de recepció sota la supervisió de la direcció.
5. Realitzar tasques de recepció i atenció a l’usuari.
6. Realitzar altres tasques que li delegui la direcció.
Requisits obligatoris:
1. Titulació de cicle formatiu de la branca administrativa o de gestió econòmica.
2. Català nivell C.
Es valorarà:
Estudis:
1. Formació complementària en l’àmbit administratiu/econòmic.
2. Formació en turisme / hostaleria.
Coneixements:
1. Coneixements sobre programes de gestió de restauració i/o hotels.
2. Coneixement del funcionament de centres iguals o similars.
3. Coneixements de l’aplicatiu de gestió informàtica de la xarxa d’albergs.
4. Coneixements en prevenció de riscos laborals.
5. Coneixements generals d’ofimàtica a nivell d’usuari avançat.
6. Coneixements d’idiomes (anglès i/o francès nivell mig).
Experiència:
1. Experiència en gestió econòmica/administrativa.
2. Experiència en lloc de treball igual o similar.
3. Experiència en comandar equips humans.
Aptituds:
1. Empatia i facilitat de tracte amb els usuaris.
2. Capacitat de treball en equip.
3. Alt nivell d’iniciativa i autonomia funcional.
4. Persona organitzada i sistemàtica.
Altres:
1. Puntualment flexibilitat horària.
2. Proximitat del domicili habitual al centre de treball.
#J-18808-Ljbffr