Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Pallejà (Baix llobregat) un/a Auxiliar administratiu/iva. L’empresa es dedica a les instal·lacions mecàniques.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
Funcions
1. Tasques de recolzament administratiu i gestió documental.
2. Tasques amb ordenador i plataformes de coordinació documental amb el client i client final.
Requisits
* Disponibilitat per a realitzar una formació de 40h (dos dies a la setmana 4h cada tarda) durant la contractació, fora de l'horari laboral a Barcelona.
* Carnet i vehicle propi.
S'ofereix
* Contracte indefinit.
* Jornada completa 30h/setmanals.
* Horari: Dilluns a divendres de 8 a 14h.
* Salari brut anual: 26399,88€.
“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo i Economia Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.”
#J-18808-Ljbffr