Consultoría en Recursos Humanos especializada en búsqueda, atracción y desarrollo de talento. Ayudamos a las empresas a detectar, captar, incorporar y retener su capital humano a través de herramientas como el headhunting, la evaluación de potencial, la formación o el acompañamiento en procesos de cambio.
El nostre client, grup assessor de reconegut prestigi en el seu sector d'activitat i amb presència a tot Catalunya, precisa incorporar, a la seva oficina de Girona capital, un/a:
ADMINISTRATIU/VA LABORAL
Reportant al Cap del Departament, li donarà suport en les següents funcions:
- Assessorar els clients en matèria de Relacions Laborals
- Elaborar i presentar contractes al SEPE
- Presentar altes, baixes i modificacions de jornada a TGSS
- Calcular i elaborar nòmines, jubilacions, acomiadaments...
També participarà en orientar i donar suport als clients pel que fa al compliment de la normativa laboral vigent, l'aplicació del conveni col·lectiu, l'optimització dels costos en contractació, etc.
REQUISITS:
Busquem un/a professional responsable, organitzat i metòdic, amb formació de Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració o Certificat de Professionalitat en Gestió de Recursos Humans.
Amb experiència mínima de 6 mesos exercint funcions tècniques en l'àmbit de l'assessorament laboral, elaboració de nòmines, administració de personal, ETT, o equivalent.
Imprescindible bon domini d'espanyol i català,
Valorable experiència demostrable en l'ús del programa A3NOM.
Molt valorable coneixements de SILTRA, Sistema Red i Contrat@