Descripció: Empresa d'Osona (filial d'un grup comercial internacional especialitzat en matèries primeres industrials), especialitzada en el R+D, formulació, producció i comercialització de productes de cosmètica premium (marca pròpia) dirigits al sector retail (cosmètica, perfumeria i farmàcia) requereix incorporar un Sales Manager per a liderar el procés de comercialització i l'expansió nacional i internacional de la marca.
Funcions:
1. Formar, organitzar, supervisar i liderar l'equip de vendes, tant intern com extern (inclou agents multicartera i grans distribuïdors), assegurant l'alineació amb els objectius estratègics de l'empresa.
2. Gestió de clients i comptes clau (Key Accounts): Gestionar vendes directes i clients estratègics.
3. Supervisar els canals en línia i B2B, incloent-hi distribuïdors, majoristes i clients finals.
4. Desenvolupar estratègies de mercat i identificar noves oportunitats.
5. Ampliar la presència en el mercat internacional (Europa Central i els Estats Units).
6. Proposar línies estratègiques per al desenvolupament de la gamma de productes.
7. Col·laborar en l'ampliació d'articles i millorar el posicionament de la marca.
8. Participar en fires i esdeveniments del sector.
Oferim:
1. Incorporació immediata a jornada completa en projecte empresarial innovador en fase de llançament amb tots els recursos necessaris d'una empresa plenament consolidada.
2. Estabilitat laboral i desenvolupament professional d'acord amb el creixement i expansió de la marca.
3. Condicions salarials negociables, segons l'experiència, coneixements i valors aportats (inclou important variable derivat de l'activitat comercial).
4. Oficines noves, àmplies, diàfanes i amb facilitat d'aparcament (ubicació pròxima a Vic).
5. Autonomia per a desenvolupar estratègies comercials i decisió executiva segons experiència i resultats.
6. Participació directa en l'expansió i creixement d'una marca única en el mercat.
Requisits:
1. Contactes o cartera de clients del sector cosmètic, xarxes de distribució, agents multicartera, majoristes.
2. Coneixement comercial i de màrqueting del sector de la cosmètica.
3. Coneixement global de les necessitats d'una marca (estratègia comercial i de preus, estratègies de màrqueting, gestió i lideratge d'equips comercials, contactes de possibles clients o potencials clients).
4. Capacitat de lideratge i visió estratègica.
5. Proactivitat, organització i orientació als resultats.
6. Capacitat de negociació i habilitats per treballar en equip (implica relació directa i constant amb altres departaments).
7. Domini avançat d'eines d'ofimàtica.
#J-18808-Ljbffr