Social network you want to login/join with:
TÈCNIC/A JUNIOR HELPDESK (REF.: 2024/109), Badalona
Client: igpt
Location: Badalona, Spain
Job Category: Other
EU work permit required: Yes
Job Description:
TÈCNIC/A JUNIOR HELPDESK (REF.: 2024/109)
Reference: 2024/60 Deadline: 15/09/2024
DESCRIPCIÓ DE LA OCUPACIÓ:
L'IGTP necessita incorporar un/a Tècnic/a junior helpdesk, que s'integrarà a la Unitat de Tecnologia de la Informació, per tal de donar suport als usuaris de la Institució.
ES REQUEREIX:
1. Formació en CFGS en Administració de Sistemes Informàtics, similar o superior.
2. Experiència mínima d’un any en l’àrea.
3. Coneixements de: Windows server/ Windows Client, OS X (mac), infraestructura de xarxa, ecosistema Microsoft 365 i telefonia IP. Experiència prèvia en AD, DHCP, DNS... Manteniment de Hardware, PC's, impressores Atenció a l' usuari i gestió de serveis ITIL Mesures bàsiques de ciberseguretat.
4. És valorarà cursos d'especialització en l' àmbit de Microsoft, ITIL, Infraestructura de xarxa.
5. És valorarà molt favorablement experiència amb SAP BUSINESS ONE.
6. Es valorarà molt favorablement l'experiència prèvia en infraestructura de xarxa Huawei.
7. Es valorarà molt favorablement l'experiència prèvia en àmbits de recerca o similar.
8. Es valorarà molt favorablement l'experiència prèvia en posicions d' atenció a l' usuari final.
FUNCIONS:
Les tasques a dur a terme es centraran en la gestió del primer nivell d' atenció a l' usuari, en concret:
1. Gestionar les incidències i peticions de primer nivell que arribin a l' eina de Service Desk.
2. Manteniment preventiu i correctiu dels punts de treball Antivirus. Xarxa. Instal·lacions i actualitzacions de programari. Estat del sistema operatiu i aplicacions. Neteja de documents innecessaris. Revisió d' alertes de la infraestructura. Gestió de telefonia.
3. Suport en el manteniment preventiu de servidors Monitorització d'estat. Suport esporàdic al nivell 2 de sistemes.
4. Suport a la Xarxa Configuració d'equips de xarxa. Suport esporàdic al nivell 2 de sistemes.
5. Gestió d'aplicacions: Sap Business One. Manage Engine (Service Desk Plus). Office365. Gestió d' usuaris a l' AD.
S'OFEREIX:
1. Posició indefinida a jornada completa.
2. Incorporació immediata.
3. Les retribucions brutes anuals inherents a la plaça objecte de la present convocatòria, seran fixades en funció de l'experiència aportada i les aptituds de la persona candidata, distribuïdes en 12 pagues. Rang salarial: 20.000€-23.000€ bruts/anuals.
4. Possibilitat de realitzar teletreball (fins un màxim de 2 vegades a la setmana).
5. Retribució flexible (tiquet guarderia).
6. Càpsules formatives a càrrec de la empresa.
7. 23 dies de vacances + 5 dies personals anuals + 2 dies per Setmana Santa + 2 dies per Nadal.
8. Formar part d'un centre de recerca multidisciplinari excel·lent amb el distintiu HRS4R.
9. Ubicació al Campus Can Ruti, un entorn de recerca translacional de primer nivell de l'àrea de Barcelona. L'IGTP ofereix un ecosistema de suport, amigable i col·laboratiu per promoure el desenvolupament professional i ajudar-lo a assolir els seus objectius de recerca.
PER MÉS INFORMACIÓ:
#J-18808-Ljbffr