Entitat del sector sanitari de referència que gestiona recursos en Atenció Especialitzada, Atenció Primària, Atenció Sociosanitària, Salut Mental i Salut Mutual i Privada. Proporciona assistència a més de 270.000 habitants de diverses comarques, comptant amb una àmplia xarxa de serveis i recursos per garantir una atenció integral i de qualitat.
L’organització disposa de més de 400 llits d’hospitalització d’aguts, llits privats i places d’atenció a la dependència, oferint una activitat anual significativa en intervencions quirúrgiques, ingressos hospitalaris, consultes externes i urgències. Així mateix, és una institució docent que col·labora activament en programes de formació universitària en l’àmbit de la salut.
Principals responsabilitats
Reportant directament a la Responsable de l’Àrea Econòmico-Financera, la persona seleccionada assumirà les següents funcions:
* Desenvolupar i implementar la política de compres i logística de l’organització.
* Liderar i optimitzar les operacions de l’àrea de compres i logística, assegurant l’eficiència, la qualitat i la rendibilitat del departament.
* Negociar i gestionar contractes amb proveïdors, mantenint relacions constructives i duradores.
* Elaborar i fer el seguiment del pressupost de compres i inversions en equipament.
* Supervisar i millorar els processos de magatzem i logística per garantir l’aprovisionament eficient de materials i productes.
* Analitzar i fer el seguiment dels consums, gestionant l’estoc de manera òptima.
* Col·laborar estretament amb altres departaments per entendre i donar resposta a les necessitats de compra de l’organització.
* Coordinar el procés de digitalització i automatització de l’àrea de magatzem i logística.
* Implantar mètodes de millora contínua orientats a la reducció de costos i a l’eficiència.
* Gestionar i desenvolupar l’equip de professionals, fomentant un entorn de treball col·laboratiu i productiu.
Requisits del lloc
* Llicenciatura o Grau en Administració i Direcció d’Empreses, Economia, Enginyeria o similar.
* Experiència mínima de 5 anys com a responsable de compres i logística en una empresa del sector privat.
Es valorarà
Es valorarà positivament tenir experiència en l’ús de SAP, així com una clara orientació als resultats i habilitats destacades en comunicació, negociació i presa de decisions. També es consideraran competències en lideratge i gestió d’equips, capacitat analítica, resolució i resposta ràpida davant els reptes, treball en equip i una orientació al client intern.