Per a important empresa del sector IT, seleccionem un/a Assistant comercial i de màrqueting per a donar suport als departaments Comercial i de Màrqueting de l´empresa, la qual està en constant creixement i en plè procés d´internacionalització.
Principals tasques i funcions del lloc de treball:
- 60%. del temps (aprox.): Suport al Departament Comercial en tasques administratives i de comunicació, tals com l´elaboració i enviament de pressupostos i documents comercials, segons indicacions prèvies, mantenir actualitzada la base de dades de clients i possibles clients i dels corresponents registres de vendes,...
- 40%. del temps (aprox.): Suport al Departament de Màrqueting: Estar en permanent contacte amb l´agència de comunicació i publicitat externa i col·laborar en l´elaboració i execució de campanyes de màrqueting digital, col·laborar en la gestio de les XXSS, newsletters i continguts web i donar suport en la creació de material promocional i de comunicació.
S´ofereix:
- Incorporació immediata i contracte indefinit.
- Projecte estable en empresa tecnològica consolidada, en constant creixement i en plena fase d´internacionalització.
- Possibilitats de desenvolupament professional en un sector de gran creixement (tecnològic).
- Formació contínua en vendes i màrqueting, producte, serveis i sector (IT).
- Horari: de 9h a 18h, de dilluns a dijous. Divendres i estiu (juliol i agost): de 9h a 15h. Oferta de treball a la comarca Osona
- Persona proactiva, amb do de gents i amb competències digitals i amb iniciativa per col·laborar en el departament comercial i de màrqueting.
- Domini d´anglès (escrit i parlat). Es valoraran altres idiomes.
- Coneixement deines de màrqueting digital (SEO, xarxes socials, Google Ads, Mailchimp, etc.)
- Residència a Osona o comarques limítrofes o disponibilitat per al trasllat de residència a la zona.
- Català i castellà: avançats.
- Anglès: avançat (C1). Es realitzarà prova de nivell de l´idioma.