Quina serà la teva missió a lempresa?
En dependència del/la Cap dAprovisionaments, la persona seleccionada socuparà de:
Portar la gestió de les comandes de material amb el proveïdor.
Gestionar i comprovar els albarans.
Fer seguiment de les comandes a través de SAP.
Donar servei al client intern de lempresa en termes de recanvis.
Gestionar el magatzem de recanvis i garantir-ne el control de linventari.
Assegurar lentrada i sortida de material i repartir-lo a les plantes.
Resoldre qualsevol incidència que pugui sorgir en el dia a dia.
Responsabilitzar-se del manteniment i la neteja del magatzem de recanvis.
Al perfil seleccionat se li ofereix:
Treballar en una important empresa amb renom dins del seu sector.
Estabilitat i pla de carrera dins lorganització.
Formació contínua a càrrec de lempresa.
Jornada laboral en torn partit de dilluns a dijous i divendres intensiu. Oferta de treball a la comarca Osona
Ets el/la candidat/a ideal si tens...
Formació en CFGS en Transport i Logística, Administració o similar.
Experiència en tasques administratives.
Ús de transpalet elèctric i manual.
Valorable coneixements en programes ERP (SAP).
Valorable nivell mig danglès.
Capacitat dorganització, planificació i gestió dincidències.
Compromís amb lempresa, orientació al client, planificació i capacitat de presa de decisions.