Convocatòria de lloc de treball: Auxiliar Administratiu/va (20 h/setmana) A Seira Impuls Cooperatiu, Fundació especialitzada en finances ètiques i eina financera de la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya, estem buscant un/a auxiliar administratiu/va que s'incorpori al nostre equip. Si comparteixes els valors de l'economia social i solidària, tens ganes d'aprendre i aportar la teva energia a projectes transformadors, ens agradaria conèixer-te!
Què oferim?
1. Formar part d'un equip compromès amb la innovació i el desenvolupament de projectes sostenibles i amb impacte social positiu dins el cooperativisme de Catalunya, amb especial atenció al cooperativisme de treball associat.
2. Un contracte indefinit amb estabilitat laboral i incorporació immediata.
3. Flexibilitat laboral horària, en format híbrid: presencial i teletreball.
4. Una jornada laboral de 20 hores setmanals.
5. Retribució de 12.800€ bruts anuals.
Descripció del lloc de treball i funcions principals
Com a auxiliar administratiu/va, donaràs suport en les tasques diàries de l'organització, assegurant una gestió eficient i proactiva dels processos administratius. Les principals funcions son:
1. Gestió administrativa
o Tramitació, registre i arxiu de documentació administrativa.
o Introducció i actualització de dades en bases de dades internes amb suport a l'elaboració d'informes de dades de risc, gestió d'impacte i altres tipus de documents.
o Atenció a consultes administratives bàsiques del personal intern i entitats externes.
o Gestió d'agendes i organització de cites o reunions administratives així com suport en la logística d'esdeveniments interns (convocatòries, reserva d'espais, distribució de documentació).
2. Gestió de processos interns
o Suport en la preparació de documentació per a reunions i actes administratius.
o Seguiment de procediments administratius estàndards segons les instruccions del personal tècnic o directiu.
3. Suport a la gestió econòmica
o Revisió i registre de factures, rebuts de préstecs i lloguers.
o Suport en la preparació d'ordres de pagament i conciliació de despeses.
Requisits per al lloc de treball
1. Formació:
o Grau Superior en Administració, o formació professional equivalent.
o Es valorarà formació complementària en finances, economia social i cooperativisme.
2. Coneixements:
o Nivell avançat d'ofimàtica (paquet Office).
o Coneixement del sector de l'Economia Social i Solidària.
o Idiomes: català i castellà (imprescindibles), anglès valorable.
3. Experiència: Mínim d'1 any en posicions similars, preferiblement en entitats de l'economia social i solidària de Catalunya.
4. Habilitats i competències:
o Capacitat per organitzar-se i gestionar múltiples tasques amb eficiència.
o Proactivitat, capacitat resolutiva i atenció al detall.
o Facilitat per al treball en equip i adaptabilitat.
Es valorarà la possibilitat futura d'ampliar la jornada laboral.
Com apuntar-t'hi? Si t'interessa formar part del nostre equip i contribuir a l'enfortiment de l'economia social i cooperativa, envia'ns el teu CV i una breu carta de motivació a ******.
#J-18808-Ljbffr