Tècnic/a per a gestionar programes socioeducatius nacionals i internacionals
Per a les Oficines d'Amposta, de Fundació Gentis
Funcions a desenvolupar:
1. Dur a terme els programes socioeducatius nacionals i internacionals
2. Realitzar el seguiment dels diferents projectes
3. Aplicar les directrius del responsable d'àrea d'internacionalització, així com de la Gerència
Perfil competencial:
1. Organització de la propia feina
2. Disposició a l'aprenentatge
3. Flexibilitat / Adaptabilitat
4. Treball en equip
5. Aprenentatge tècnic
Altres requisits:
1. Formació en l'àmbit social
2. Formació en idiomes (anglès mínim)
3. Es requereixen coneixements del sector social i fluidesa en la comunicació verbal i escrita en llengua anglesa
4. Es valorarà experiència en gestió de programes
5. És imprescindible domini del català parlat i escrit, domini dels paquets informàtics estàndards.
S'ofereix:
1. 1 plaça vacant al 100% de la jornada
2. Horari: De dilluns a divendres de 08.00 a 15.00h i una tarda de 15.30 a 18.00h
3. Incorporació: Immediata
4. Categoria: Tècnic mig
#J-18808-Ljbffr