El nostre client es una reconeguda i sòlida empresa comercialitzadora d'una sèrie d'aplicacions informàtiques que ella mateixa desenvolupa.
Totes elles destinades a empreses, no a particulars.
Volem reforçar l'equip amb una persona que realitzi diferents funcions, totes elles encarades a client, destacant:
1. Atenció (telèfon, mail, ...) de clients. Dubtes, preguntes senzilles d'operativa, consultes de facturació o temes administratius.
2. Prospecció comercial entre diferents leads que aporta l'empresa, contactant i mirant de crear nous clients.
3. Fidelització de clients, mitjançant contacte via mail i/o telefònic, posant atenció en la venda creuada, incremental.
4. Actualització del CRM (base de dades) de clients de l'empresa i també de potencials clients.
5. Diferents tasques administratives.
OFERIM:
1. Incorporació immediata, indefinida i totalment estable en companyia totalment consolidada i en creixement.
2. Formació específica i exhaustiva en producte per part de l'empresa.
3. Horari partit.
4. Flexibilitat horària.
5. Format híbrid: 2 o 3 dies per setmana teletreball.
6. Molt bon ambient de feina.
7. Salari en funció d'experiència aportada i possibilitat de variables en funció de resultats.
Requisits:
1. Grans capacitats de relació amb clients i orientació a resultat.
2. Bona comunicació oral, en català i castellà.
3. Domini del correu electrònic i bon ús del paquet office, especialment, coneixement d'excel.
4. Persona ordenada, rigurosa, metòdica.
5. Gust per les noves tecnologies.
#J-18808-Ljbffr