En el marc del nostre pla d''expansio en l''ambit nacional i internacional, seleccionem un/a consultor/a de seleccio de personal (recruiter) per incorporacio a l''equip de l''oficina Etalentum Garrotxa & Ripolles, ubicada a Olot. Etalentum es la primera empresa de seleccio de personal en nombre d''oficines a Espanya. Estem especialitzats en headhunting i seleccio de personal per a les arees: comercial, produccio, IT, finances i internacional, servei que prestem a traves de la nostra amplia xarxa de 42 oficines de proximitat a l''estat espanyol i en ple creixement internacional. Dins l''estructura de l''equip d''Etalentum Garrotxa & Ripolles requerim incorporar una persona responsable, proactiva, orientada al multitasking, amb visio d''empresa i do de gents. Si creus que encaixes en el perfil inscriu te a l''anunci, no ho dubtis! En dependencia directa de Direccio, el/la candidat/a seleccionat/da realitzara les seguents tasques:
1. Gestio integra dels processos de seleccio assignats (posicions estables) d''empreses clients.
2. Publicacio d''anuncis en diverses plataformes i portals de feina, cerca activa de possibles candidats (base de dades Etalentum, LinkedIn Recruiter, cercador d''Infojobs,...), criba curricular, entrevista, test de competencies personals i seleccio de possibles candidats/es.
3. Elaboracio i presentacio d''informes dels candidats/es finalistes a les empreses clients.
4. Assessorament i seguiment a l''empresa client i al candidat/a en tot el proces de seleccio.
5. Seguiment dels processos de seleccio i interlocucio directa amb el client fins al tancament d''aquests.
6. Seguiment periodic dels candidats contractats per l''empresa client.
7. Report setmanal d''activitat.
S''ofereix:
1. Incorporacio immediata i desenvolupament professional en l''ambit de la seleccio de personal de posicions estables i headhunting de carrecs intermedis i directius.
2. Formar part d''una empresa i d''un equip jove, dinamic i en continu creixement i desenvolupament.
3. Formacio inicial i continua a carrec de l''empresa.
4. Modalitat de treball hibrida (teletreball i treball presencial) negociable segons perfil i necessitats personals o familiars de la persona interessada.
5. Horari: de dilluns a divendres amb entrada i sortida flexible, segons necessitats de la persona incorporada. Divendres: horari intensiu, amb sortida a partir de les 14:30h.
6. Conciliacio personal professional.
7. Condicions salarials competitives, d''acord amb l''experiencia, coneixements i valors aportats.
Es requereix:
1. Persona responsable, metodica, organitzada, proactiva, i amb ganes de desenvolupar se en el sector de la seleccio de personal i dels RRHH.
2. Excellents habilitats comunicatives i capacitat per a generar relacions de confiana.
3. Alta orientacio al client, capacitat per a gestionar