El nostre client, grup hoteler en procés d’expansió i amb obertura en altres línies de negoci relacionades amb la indústria hotelera, està cercant un/a
FINANCIAL CONTROLLER
La persona seleccionada s’incorporarà a l’àrea financera i en dependència del/la Chief Financial Officer es responsabilitzarà de coordinar les tasques de planificació i control de gestió dels actius del grup.
Funcions:
1. Elaborar i optimitzar informes financers per a Reporting intern i propietat.
2. Realitzar seguiment i anàlisi de pressupostos anuals, proposant mesures correctores davant desviacions.
3. Controlar costos, eficiència operativa i identificar millores en marges de benefici.
4. Controlar CapEx i coordinar-se amb assessors externs i equips interns.
5. Establir controls interns per a garantir la precisió financera i evitar fraus.
6. Participar en la millora continua dels processos financers i implementació de noves eines tecnològiques.
7. Analitzar i estudiar la rendibilitat de nous actius i oportunitats per al grup.
8. Ser partícip en projectes estratègics dins un equip multidisciplinari.
S’ofereix:
1. Formar part d’un equip consolidat amb formació contínua i creixement dins l’organització.
2. Ser part clau de l’equip financer, amb visibilitat i responsabilitat en la gestió d’actius.
3. Oportunitat de participar en projectes estratègics i en la millora contínua dels processos financers.
4. Beneficis socials; xec de guarderia, descomptes en allotjaments en els centres del grup, entre d’altres.
5. Horari flexible: entrada de 8 a 9.30 i sortida de 16 a 18. Els divendres es treballa de 8-15. Agost intensiu.
6. Possibilitat de realitzar dos dies de teletreball a la setmana.
Experiència:
1. Experiència mínima entre 3-5 anys com a comptable, Controller financer, Auditor/a o assessor/a Comptable.
2. Preferible provenir d’empreses del sector serveis, retail, consum, turisme, assessoria d’empreses o auditories financeres.
3. Sòlida base comptable i experiència en anàlisis de balanços.
Formació:
1. Grau en ADE, Econòmiques o Empresarials i formació específica.
2. MOLT VALORABLE aportar Màster o Postgrau en finances, Control de Gestió o Auditoria.
Habilitats:
1. Disposar de sòlids coneixements en comptabilitat analítica i Controlling.
2. Coneixements avançats del paquet Office, així com en ERP (preferiblement SAP) i sistemes de Reporting (preferiblement PowerBI).
3. IMPRESCINDIBLE bon nivell d’anglès (B2-C1).
#J-18808-Ljbffr