Fundació sense ànim de lucre que promou l’autoocupació com alternativa atractiva per a l’exercici de les vocacions i el desenvolupament professional de les persones i facilitar-les-hi l’accés als recursos necessaris per a crear i consolidar el seus negocis.
Gestió de la centraleta telefònica, atenció d’usuaris / es i suport en tasques administratives i comptables.
Requisits
1. TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
2. Grau en administració
3. Competències / coneixements: Grau mig o superior en administració o estudis vinculats a la branca administrativa i / o d’atenció al client.
4. Idiomes: català (parlat c2 - d.Mestratge, escrit c2 - d.Mestratge), espanyol (parlat c2 - d.Mestratge, escrit c2 - d.Mestratge)
Busquem un / a professional amb ganes d'aprendre i interès per treballar en una Fundació sense ànim de lucre portant a terme tasques d’atenció al client, administratives i comptables.
Condicions Laborals
1. Contracte laboral indiferent
2. Jornada indiferent
3. Altres beneficis: Salari B / A 16000. Bon clima laboral i possibilitats de creixement professional dins l'entitat.
#J-18808-Ljbffr