Estem seleccionant un/a Responsable de Customer Service - Back Office Comercial:
RESPONSABILITATS PRINCIPALS
Responsable de donar suport a les activitats administratives i operatives de l'equip de vendes i atenció al client. Les funcions inclouen tasques relacionades amb el seguiment de propostes, gestió de comandes, atenció al client i organització de documentació, assegurant l'eficiència i la satisfacció del client.
1. Suport Administratiu al Departament Comercial:
o Actualitzar i mantenir registres al sistema.
o Crear nous clients al sistema.
o Modificar/entrar descomptes/netos.
o Consultar riscos CYC.
o Consultar preus.
o Preparar i enviar propostes comercials.
o Introduir comandes al sistema.
o Introduir moviments entre delegacions.
o Introduir tarifes i catàlegs.
o Introduir abonaments a clients.
o Introduir i enviar albarans.
2. Gestió de Comandes i Processos Comercials:
o Comunicació amb els clients.
o Recepció, processament i seguiment de comandes fins a la seva entrega.
o Assegurar el compliment de terminis i mantenir contacte amb els clients.
o Gestionar incidències de transport.
o Gestionar incidències i devolucions de clients.
3. Atenció al Client:
o Respondre preguntes i sol·licituds dels clients, oferint solucions ràpides i efectives.
o Gestionar reclamacions i proposar millores enfocades en la satisfacció del client.
4. Anàlisi:
o Analitzar i informar possibles oportunitats de millora en els processos comercials.
5. Col·laboració Interna:
o Facilitar la comunicació entre el departament comercial i altres àrees de l'empresa, com ara compres, logística, tècnica i finances.
o Comunicar-se i coordinar-se amb els representants comercials. Gestionar les seves comandes, sol·licituds i garantir el suport necessari.
o Gestionar comandes de mostres (representants, clients, altres).
COMPETÈNCIES NECESSÀRIES
* Estudis mínims - Cicle Formatiu Grau Mitjà - Comerç i Màrqueting.
* Capacitat organitzativa i atenció al detall.
* Excel·lents habilitats de comunicació escrita i oral.
* Domini d'eines d'Office (Word, Excel).
* Proactivitat, capacitat per resoldre problemes i treballar sota pressió.
* Coneixements en tècniques d'atenció al client.
* Dons comercials i habilitats comunicatives.
* Persona amb empatia.
REQUISITS PREFERENCIALS
* Experiència prèvia en funcions similars. Mínim 3 anys.
* Familiaritat amb el sector de la fontaneria o magatzems de materials de construcció.
* Idiomes requerits - Coneixements d'idiomes estrangers (com anglès, francès o portuguès).