Empresa líder en el sector de l’automoció, manteniment i reparació integral de vehicles a nívell nacional precisa incorporar un/a Event Assistant al seu Departament de Marca.
Funcions i responsabilitats a desenvolupar:
* Gestió, organització i coordinació de fires i events corporatius.
* Planificar, organitzar i executar tots els events de l’empresa.
* Coordinació amb els departaments de l’empresa relacionats amb l’event.
* Gestió de patrocinis i col·laboracions amb empreses i proveïdors externs.
* Gestió i control del pressupost anual d’events.
* Reporting i seguiment dels principals indicadors de l’área a Direcció.
* Seguiment, control d’assistents i gestió administrativa.
* Coordinació dels equips auxiliars contractats per l’event.
* Suport en les tasques de màrqueting.
Requisits:
* Formació acadèmica: RRPP, Publicitat, protocol, organització d’esdeveniments o similar.
* Idiomes: català i castellà.
* Coneixements: en gestió d’esdeveniments.
* Experiència professional: prèvia mínima d’1 any en funcions similars.
* Aspectes a valorar: persona proactiva, creativa, resolutiva, planificada, amb habilitat de comunicació i negociació.
Condicions:
* Horari: 40h/setmanals de dilluns a divendres. Disponibilitat per viatjar a nívell nacional i internacional de forma esporàdica.
* Contracte: indefinit.
#J-18808-Ljbffr