Busquem: Administrativa adjunta a Gerència
El Prat de Llobregat
A KMM, empresa especialitzada en operacions logístiques per a estudis d’interiorisme i arquitectura —en projectes de mobiliari i il·luminació— estem buscant una persona responsable i polivalent per assumir tasques de gestió administrativa i comptable, així com de suport a direcció.
Sobre nosaltres
Som una empresa familiar, molt dinàmica, amb una cartera de clients d’alt nivell dins del sector dels grans estudis d’interiorisme a Barcelona. Ens trobem en un moment de creixement, reorganització i digitalització de processos.
El perfil que busquem
Una persona:
* Amb vocació de suport a direcció.
* Resolutiva, dinàmica, autònoma i discreta.
* Educada, amb tracte elegant i capacitat per gestionar múltiples tasques en paral·lel i sota pressió.
* Amb habilitats comunicatives i d'organització per esdevenir l’eix de coordinació de l’oficina.
Responsabilitats principals
* Tasques de back office administratiu i comptable.
* Gestió de facturació i control de proveïdors.
* Coordinació amb la gestoria.
* Suport en comunicació i documentació de direcció.
* Traducció puntual en reunions i viatges.
* Office manager.
Requisits
* Català, castellà i anglès fluids (nivell C1 mínim) → Es farà prova de nivell.
* Excel·lent redacció i ortografia en els tres idiomes.
* Domini d’eines digitals d’oficina (valorable coneixement de Holded).
* Es valoraran estudis d’ADE, coneixements logístics i/o de comerç internacional.
* Passió o coneixements d’interiorisme.
Oferim
* Contracte indefinit.
* Retribució segons vàlua fins a 2.000€ nets/mes (12 pagues).
* Jornada: 08:30–13:30 / 15:00–18:00 (dos divendres a la tarda lliures al mes).
* Espai de menjador a l’oficina.
* Bona comunicació amb tren, metro i bus (ubicació cèntrica, no en polígon industrial).
* Incorporació prevista: 5 de maig.
Un entorn de treball molt dinàmic i enriquidor, on la implicació i les ganes d’aprendre poden obrir la porta a una carrera de llarg recorregut dins l’empresa.
#J-18808-Ljbffr