Desde ISPROX seleccionem un director/a de màrqueting per important empresa del sector de l'alimentació a Berga.
Funcions a realitzar:
1. Lideratge i desenvolupament de l’equip de Màrqueting
2. Col·laborar amb la definició de l’estratègia de la companyia
3. Anàlisi i interpretació de dades per traduir-les en informació rellevant per la posterior presa de decisions. Creació i seguiment de KPI’s
4. Crear el pla de Màrqueting i de comunicació
5. Intentar identificar les fases “d'experiència del client” de la nostra cartera
6. Dissenyar un sistema d'anàlisi de mercat i tendències, per detectar oportunitats de negoci
7. Definició de promocions i campanyes. Definir mètriques clau i criteris per mesurar el ROI de les accions
8. Participar activament en el desenvolupament de nous productes i liderar la coordinació amb la resta de les àrees implicades de la companyia
9. Promoure la millora i digitalització dels processos de la seva àrea, i establir metodologies de treball replicables, revisables i mesurables per assegurar la productivitat i l'eficiència.
Se ofrece:
1. Jornada complerta amb flexibilitat de calendari i un bon desenvolupament professional.
2. Salari: Entre 24k-28k segons vàlua.
Requisits:
1. Formació: Grau universitari/Cicle formatiu grau superior; Màrqueting, ADE, Enginyeria, Postgrau en Màrqueting
2. Alt nivell d'anglès; es valorarà la aportació d’altres idiomes.
3. Experiència en Màrqueting On-line i estratègies de comunicació on-line, Social i Google Ads.
4. Paid ads de display/remarketing.
5. Experiència prèvia en empreses industrials
6. CRO (optimització taxa de conversió) i analítica web.
7. Es valorarà coneixements de l’ERP Dynamics AX (o similar) i BI
8. Experiència intermitja
9. Gestió d’equips
10. Multitasca/polivalència
#J-18808-Ljbffr