Tanquem oferta de feina el divendres 31 de gener.
Si ets una persona proactiva i creativa, amb capacitat per gestionar projectes, mantenir relacions amb clients i crear continguts adaptats a diferents perfils de negoci, t’estem buscant!
Quines seran les teves funcions?
1. Gestionar comptes de clients i assegurar el compliment dels objectius del Social Media Plan, implementant estratègies de màrqueting.
2. Crear i planificar continguts en un calendari coherent.
3. Elaborar informes i fer anàlisis de mètriques amb Metricool.
4. Crear i gestionar continguts a través de Meta Business Suite.
5. Dissenyar estratègies adaptades a les diferents xarxes socials, seguint les tendències i algoritmes.
6. Comunicar-te amb els clients, demostrant empatia, capacitat de negociació, i una excel·lent organització per treballar amb calendaris i timings ajustats.
7. Gestionar un petit equip de Social Media.
Què necessites tenir?
1. Coneixements de copywriting.
2. Experiència en màrqueting digital i comunicació.
3. Habilitats per a l’atenció al client.
4. Proactivitat, creativitat i facilitat per parlar davant la càmera, així com capacitat per crear continguts audiovisuals.
5. Domini d’eines com Meta, Metricool, Mailchimp, Canva i Adobe.
Què oferim?
1. Jornada laboral de 100 hores mensuals, amb possibilitat d’ampliació.
2. Horari de 9 a 14 h.
3. Contracte indefinit amb període de prova.
4. Modalitat de treball híbrida (presencial + teletreball 1 dia a la setmana).
5. Possibilitat de créixer personalment i professionalment.
6. Incorporació immediata a un equip dinàmic amb projectes innovadors.
7. Sou en funció del teu grau d’experiència i coneixement.
Què et falta fer?
Envia’ns el teu currículum i, si en tens, el portfoli, una carta de presentació o fins i tot un videocurrículum, a [emailprotected]. Explica’ns per què ets la persona ideal per a aquest lloc. Si passes a la fase de selecció, et contactarem per fer-te una entrevista.
Tenim moltes ganes de conèixer-te!
#J-18808-Ljbffr