Missió del lloc de treball:
Donar suport als client a través datenció telefònica i resolució d´incidències informàtiques relacionades amb la xarxa, així com també suport tècnic als instal·ladors
Responsabilitats principals
Resolució en remot de totes les incidències tècniques de fibra òptica, ràdio enllaç, telefonia fixe i servei de tv, que sorgeixin als clients i que no es puguin resoldre en atenció client nivell 1
Actuar com a interlocutor de lusuari per canalitzar les seves sol·licituds i necessitats que puguin aparèixer durant la relació contractual.
Consolidació dels objectius marcats per lequip, en quant a resolució d´incidències, consultes i accions tècniques, gestionant el seu temps i prioritzant les tasques a realitzar
Comunicació i gestió de possibles conflictes amb els clients.
Aportar suggerències i participar en la millora contina de les activitats desenvolupades quantitat i qualitat
Conèixer i complir els procediments i instruccions de qualitat i quantitat establerts. Oferta de treball a la comarca Osona
Coneixements Requerits
Coneixements en xarxa local: LAN i Wifi
Coneixement avançat en la llengua catalana i castella i B1 en inglés
Formació valorable
Grau superior en administració de xarxes i sistemes operatius o Graus i carreres similars
Coneixements complementaris
Coneixements en xarxa IP.
Coneixements en mikroTik.
Coneixements Telefonia VOIP.
Coneixements en Funcionament de FTTH.
Coneixement de cicle de vida del producte de la fibra.
Coneixements en bases de dades.