Una associació líder en el sector de l’hostaleria situada al Baix Llobregat, compromesos amb el desenvolupament, la formació i la representació dels nostres afiliats esta cercant un/a auxiliar administrativa per incorporació ràpida.
Cerquem un/a Auxiar administratiu/va amb dots comercials dinàmic/a i organitzat/da per gestionar i donar suport a les activitats comercials i administratives del nostre gremi.
Funcions Principals
* Gestió de la cartera d’associats: captació, seguiment i fidelització.
* Atenció telefònica i presencial a associats i clients.
* Elaboració de pressupostos, contractes i propostes comercials.
* Organització i coordinació d’esdeveniments, formacions i reunions per als associats.
* Seguiment de pagaments, emissió de factures i control administratiu.
* Actualització i gestió de bases de dades comercials.
* Suport en estratègies de màrqueting i comunicació (campanyes, xarxes socials, butlletins, etc.).
* Marcat caràcter comercial: don de gents, capacitat per relacionar-se, amb habilitats lingüístiques.
Requisits
* Formació en Administració, Comerç o similar. Haber finalitzat la formació en els últim tres anys.
* Coneixements en eines informàtiques: Office, CRM, gestió de facturació i comptabilitat.
* Habilitats de comunicació i atenció al client.
* Capacitat per treballar en equip i sota pressió.
* Idiomes: català i castellà imprescindibles; es valorarà el coneixement d'altres llengües.
* Autonomia en la presa de decisions dins els seus àmbits competencials que Gerència i Junta li marquin.
* Coneixements de WordPress.
* Persona de caràcter obert i imaginatiu amb capacitat per idear accions i establir el seu funcionament.
* Carnet conduir